+48 513 874 553
info@masstrade.pl

Aktualizacja 13 maja 2019 – Lista zmian

Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku, zmieniamy się z myślą o Was, naszych użytkownikach. Z każdą aktualizacją stajemy się lepsi, abyście i Wy mogli poprawiać swoje wyniki i usprawniać codzienną pracę z MassTrade. Tym razem udało nam się wprowadzić kilka większych udoskonaleń, dzięki którym znacznie skrócicie czas obsługi i podniesiecie jej jakość. W kolejnych wpisach dowiecie się jak zacząć korzystać z nowych narzędzi, krok po kroku. Tymczasem rzućcie okiem na to, co dla Was przygotowaliśmy:

  • Reguły cenowe, które pozwalają na przypisywanie cen wysyłek zależnie do wagi produktu – cenniki te działają w kanałach, które pozwalają na takie zróżnicowanie, a są to : Rolo.pl, sklepy www, wyposażone w odpowiednie moduły oraz B2B mobile i web
  • Automatyczne tworzenie pól językowych na podstawie podłączonych kanałów, do wyboru spośród najpopularniejszych światowych i europejskich języków; każdy dodany kanał spowoduje pojawienie się możliwości tłumaczenia dla wskazanego języka (języki do kanałów można przypinać automatycznie, ale również dobierać ręcznie)
  • Cechy językowe, które pozwolą na dodanie wartości atrybutu w wybranym języku, bezpośrednio z poziomu edycji produktu
  • Zestawy produktów umożliwiające składanie kompletów z wielu sztuk jednego produktu; rozwiązanie kompatybilne jest z systemem magazynowym, ponieważ dzieli całkowity stan magazynowy danego SKU przez ilość potrzebną do stworzenia zestawu (zaokrąglając w dół), co nie dopuści do ewentualnej nadsprzedaży
  • Wielokanałowe cenniki wysyłek – to rozwiązanie umożliwia stworzenie cenników dla danego przewoźnika z podziałem na konkretne kanały sprzedaży, co będzie szczególnie wygodne dla osób prowadzących sprzedaż w modelu hurt + detal
  • Moduł zwrotów – na razie w wersji Beta, wkrótce będzie miał swoją oficjalną premierę, umożliwi on obsługę zwrotów z poziomu panelu administracyjnego, ale również pozwoli na elektroniczne zgłoszenie zwrotu przez klienta, zbędne staną się papierowe formularze! Co więcej każda zmiana statusu czy komentarz dodany do zwrotu czy reklamacji będzie komunikowany drogą mailową do klienta
  • Przesyłka zwrotna DPD – możesz od dziś nadawać przesyłki zwrotne od klienta do siebie, co znacznie poprawi komfort Twojej pracy
  • Komunikat o minimalnej kwocie zamówienia – jeżeli będziesz chciał, przy logowaniu do panelu B2B klienci zobaczą komunikat o minimalnej kwocie zamówienia
  • Integracje z hurtowniami  – wśród nowo zintegrowanych hurtowni znalazły się między innymi: Ikonka, Numoco, EU Trade, Zhora, Homescreen, Lineatoscana, Lamaplus, SMJ Sport.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *