Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych użytkowników wprowadziliśmy kilka innowacji, które mogą znacznie ułatwić Waszą pracę, zaoszczędzając czas pewnych zadań. Staramy się również słuchać Waszych opinii, aby rozwijać się we właściwym kierunku. W minionej aktualizacji udało nam się rozpocząć kilka nowych zadań:
.
- Zwroty i reklamacje – oficjalnie dostępna jest już funkcjonalność automatyzacyjna w odniesieniu do zwrotów od klientów. Możecie dzięki niej na bieżąco monitorować statusy wszelkich zgłoszeń oraz informować klientów mailowo o postępach w ich sprawie. Formularze w wersji elektronicznej nie wygasają, są cały czas dostępne pod jednym adresem internetowym, dzięki czemu zarówno Ty, jak i Twój klient możecie w dowolnym momencie zajrzeć do historii zmian zgłoszenia. Aby dowiedzieć się więcej przejdź do poradnika.
- Shoper i Otomoto – rozpoczęły się prace nad integracją sklepów internetowych, opartych na silniku Shoper’a. W związku z tym zapraszamy do kontaktu klientów, którzy używają platformy i chcieliby jako pierwsi zacząć korzystać z nowej integracji. Ponadto zapraszamy serdecznie wszystkich sprzedawców z branży moto – już niedługo w standardowym cenniku znajdziecie dedykowaną ofertę Allegro + OLX + Otomoto.
- Prace nad nowym API Allegro – 3 czerwca zostanie uruchomiona kolejna partia nowego API Allegro, a stara wersja ulegnie wygaśnięciu. W związku z tak głębokimi zmianami zostanie wprowadzonych wiele udogodnień, które do tej pory były niedostępne – wkrótce poinformujemy o szczegółach.
- Integracje z hurtowniami – do naszego wachlarza zintegrowanych hurtowni dołączyli dwaj, całkiem nowi dostawcy – B2B Trade z asortymentem z branży GSM oraz Kecja, która skupia się na dystrybucji zabawek, ale wciąż się rozwija i dodaje nowe kategorie produktowe (np. narzędzia czy akumulatory).