Wygoda dla Ciebie i Twoich klientów
Poznaj aplikację mobilną, którą uwielbiają klienci. Zintegruj ją z dotychczasowym systemem ERP i pozwól swoim kontrahentom cieszyć się swobodą, przy zachowaniu 100 % funkcjonalności!
Zyski dla Twojej firmy
POTENCJALNE ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
Zapewnij sobie wzrost konkurencyjności na tle innych hurtowników, oferujących ten sam lub zbliżony asortyment.
DOSKONAŁE NARZĘDZIE DLA PRZEDSTAWICIELI
Przedstawiciel ma dostęp do aktualnej oferty oraz możliwość złożenia zamówienia w imieniu klienta.
ZMNIEJSZENIE KOSZTÓW
Nie inwestuj w dodatkowy sprzęt, ogranicz wyposażenie przedstawiciela do telefonu komórkowego.
WZROST INNOWACYJNOŚCI
Pokaż swoim klientom, że szanujesz ich czas i pozwól korzystać z nowoczesnych narzędzi.
OGRANICZENIE RYZYKA POMYŁEK
Redukcja ewentualnych błędów, powstających podczas ręcznego wprowadzania zamówień.
KRÓTSZY CZAS OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ
Dzięki aplikacji ograniczysz ilość zamówień mailowych i skrócisz proces obsługi sprzedaży.
Zyski dla Twojego klienta
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Możliwość błyskawicznego zamawiania towaru, bez konieczności uruchamiania komputera.
SZANSA NA OGRANICZENIE KOSZTÓW
Możliwość udziału w programie lojalnościowym, dostęp do informacji o wyprzedażach i promocjach.
PEŁNA KONTROLA TEGO CO DZIEJE SIĘ W FIRMIE
Pracodawca może zdalnie nadzorować zamówienia składane przez pracowników i mieć wgląd do pełnej historii zakupów.
PODNIESIENIE POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA
Szybkie sprawdzanie dostępności i zamawianie towaru bezpośrednio na prośbę klienta detalicznego.
PROSTSZE ZNAJDOWANIE PRODUKTÓW
Klient może wyszukiwać produkty po nazwie lub skanować kody kreskowe towarów bezpośrednio z półki.
WIĘKSZA SWOBODA, BRAK OGRANICZEŃ
Klient zamawia towar, będąc w podróży służbowej, podczas lunchu czy z domu, 24/7, przy pomocy smartfona!
Technologia w zasięgu Twojej ręki
.
Zarządzanie aplikacją
Aplikacja mobilna zarządzana jest z poziomu intuicyjnego panelu administracyjnego, który daje możliwość dogrania własnego loga, personalizacji kolorystycznej oraz tworzenia własnych kategorii i ich obrazów.

Integracja z systemami magazynowymi
Będąc hurtownikami zapewne korzystacie już z jakiegoś systemu nadzorującego kontrolę stanów magazynowych i umożliwiającego wystawianie dokumentów zakupu. Na szczęście MassTrade pozwala na wymianę danych z popularnym oprogramowaniem marki Insert – Subiektem GT i Nexo.

Możliwości panelu
Będąc hurtownikami zapewne korzystacie już z jakiegoś systemu nadzorującego kontrolę stanów magazynowych i umożliwiającego wystawianie dokumentów zakupu. Na szczęście MassTrade pozwala na wymianę danych z popularnym oprogramowaniem marki Insert – Subiektem GT i Nexo.
Zadbaj o swoich klientów, wyprzedź konkurencję
.
Mobilny checkout
Nie ograniczaj klienta do konieczności używania komputera. Dzięki aplikacji firma ma dostęp do aktualnej oferty 24/7, niezależnie od tego, gdzie w danej chwili się znajduje się Twój klient.

Łatwy dostęp do bazy produktowej
Estetyczna karta produktu z możliwością dodania zdjęć, cech i opisu przedmiotu, przejrzystość cen z widocznym upustem, dostęp do historii zakupów. Jakby tego było mało wyszukiwarka produktów rozbudowana o skaner kodów kreskowych, dzięki której klient znajdzie interesującą go rzecz, wykorzystując aparat swojego smartfona. Nic, tylko kupować!

Tworzenie grup rabatowych i programy lojalnościowe
Wiemy, jak ważna jest długofalowa współpraca z klientami. Dlatego też umożliwiliśmy Wam uruchomienie programów lojalnościowych, które zachęcą Waszych klientów do częstszych zakupów za pośrednictwem aplikacji.