+48 513 874 553
info@masstrade.pl

Ile był wart tegoroczny Cyber Week i Black Friday w porównaniu do roku 2019.

Przez ostatnie pół roku popularność zakupów w internecie, z wiadomych przyczyn, znacznie wzrosła. Niemniej jednak kryzys ekonomiczny uderzył w portfel niejednego z nas. Jak wypadł więc tegoroczny Cyber Week i Black Friday w sieci w porównaniu z rokiem 2019?

.

Salesforce opublikował swoje statystyki tegorocznego Cyber ​​Week i przeanalizował globalne zachowania zakupowe ponad miliarda kupujących na platformie Salesforce Customer 360.

.

Raport pokazuje, że w porównaniu do zeszłego roku sprzedaż internetowa wzrosła o 36%, osiągając nowy rekord, wynoszący 270 miliardów dolarów.

.

W przypadku Black Week odnotowano 30% wzrost sprzedaży internetowej w porównaniu z rokiem 2019. Kupujący dokonali zakupów on-line o łącznej wartości 62,2 miliardów dolarów.

.

Dane te jasno pokazują, że handel przenosi się do sieci, a każdy kto poważnie myśli o utrzymaniu swojej działalności w roku 2021 powinien zacząć rozważać otwarcia się na dodatkowy kanał sprzedaży jakim jest własny sklep internetowy, albo obecność na popularnych platformach sprzedażowych typu eBay, Allegro czy Amazon.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *