Case study admin 6 lutego 2020

Dedykowane narzędzie dla sprzedawcy felg i opon

Dedykowane narzędzie dla sprzedawcy

Felg i Opon

Jak działał magazyn klienta przed wdrożeniem?

Przyjmijmy, że w swoim magazynie nasz klient posiadał 3 rodzaje opon oraz 3 rodzaje felg do samochodów osobowych. Sprzedawał te produkty w internecie. Każdy z  towarów miał swoje nazwy, zdjęcia, opisy, numery produkcyjne itd. W klasycznej wersji klient tworzył 6 osobnych aukcji, dla każdej opony oraz felgi po jednej ofercie.

Jakie wyniki uzyskaliśmy po implementacji dedykowanego narzędzia?

10x

więcej aktywnych ofert

10x

mniej czasu potrzebnego na wystawienie aukcji

5x

większa ilość zamówień

Co dało nam tak dobre wyniki?

1. Zestawy różnych produktów: Komplety opon z felgami

MassTrade może stworzyć dodatkowe 9 ofert, miksując ze sobą pojedyncze opony i felgi. Oczywiście zarówno cena, zdjęcia i opisy również generowane są na podstawie tych pól z produktów pojedynczych. Co ciekawe, program będzie w pełni zarządzał stanami magazynowymi we wszystkich Twoich ofertach. Jeżeli opona Dunlop wyprzeda się, aukcje w których występuje jako składowa, automatycznie zostaną zakończone.

2. Zestawy tych samych produktów w różnych ilościach: Komplety opon i komplety felg

Możesz stworzył kolejne zestawy, kompletując te same produkty, a więc tworząc zestawy składające się z 2 opon lub 4 opon, zwielokrotniając cenę pojedynczych produktów lub narzucając rabat na produkty w zestawach.

Myślisz, że podobne rozwiązanie mogłoby się sprawdzić w Twojej firmie?