+48 513 874 553
info@masstrade.pl

Koniec z ręcznym wypisywaniem faktur w ecommerce!Automatycznie twórz faktury w Subiekcie GT lub Nexo

Scenariusz

Sprzedajesz swoje produkty na dwóch kontach Allegro, w Ebay oraz zamieszczasz ogłoszenia na OLX. Wszelkie dokumenty sprzedażowe wystawiasz z poziomu Subiekta GT. Podczas gdy klient dokonuje zakupu przez Allegro lub Ebay, musisz przekopiować jego dane oraz wprowadzić zakupione pozycje na fakturę. Rosnąca liczba zamówień zaczyna Cię przytłaczać, gdyż generuje bardzo duże ilości danych, wymagających ręcznego przepisania…

ZAŁÓŻ KONTO W MASSTRADE

Twój problem

Nie przekazujesz informacji o zamówieniach do programu, w którym wystawiasz dokumenty sprzedaży, co powoduje konieczność RĘCZNEGO WPROWADZANIA ZAMÓWIEŃ.

Rozwiązanie: MassTrade

Zacznij pracę z MassTrade, dzięki któremu zapomnisz co to ręczne wypisywanie faktur. Program zgromadzi zamówienia ze wszystkich kanałów w jednolitej formie i przekaże je Subiektowi, który z kolei utworzy automatycznie dokumenty zamówienia. Jedyne, co będziesz musiał zrobić to realizacja zamówienia, w momencie, gdy gotowe jest do wysłania. Pamiętaj, że możesz w ten sam sposób potraktować sprzedaże dokonywane telefonicznie. Wystarczy, że wprowadzisz dane klienta do MassTrade oraz skompletujesz zamawiane produkty. W ten sposób utrzymasz porządek i skrócisz do minimum czas poświęcany na zbędne, manualne kopiowanie szczegółów zamówień.

TESTUJ 14 DNI ZA DARMO