+48 513 874 553
info@masstrade.pl

MassTrade jako PIM

Product Information Management w Twojej firmie

 

PIM, czyli Product Information Management najprościej można określić jako scentralizowany katalog produktowy. Rozwiązanie jest pomostem pomiędzy agregatorami danych logistycznych a narzędziami służącymi do obsługi sprzedaży lub bezpośrednio kanałami sprzedaży online i offline. Wszystko sprowadza się do połączenia dwóch istotnych elementów:

 
 
 
 
Omnichannel
 

Synergii wszystkich używanych przez firmę kanałów sprzedaży, ich ujednolicenia i współdziałania w celu uzyskania konwersji.

 
 
 
 
Time to market (TTM)
 

Czasu, jaki produkt potrzebuje na pokonanie drogi, od stworzenia/zakupu do dostępności sprzedażowej.

 
 
 

Dlaczego PIM? Dlaczego MassTrade? .

 
 
 

Centralizacja bazy

 

Wszystkie dane o produkcie, włączając w to zdjęcia, bogate opisy oraz ceny i stany magazynowe, skonsolidowane są w jednym miejscu.

 

Wygoda tworzenia ofert

 

Skrócenie czasu potrzebnego na zamieszczenie produktów w sprzedaży na wszystkich kanałach, obsługiwanych przez sprzedawcę.

Automatyzacja kopiowania danych

 

Redukcja potencjalnych błędów, wynikających z operowania danymi z różnych źródeł.

Praktyczne narzędzie dla B2B

 

Znaczne ułatwienie pracy partnerom biznesowym z sektora B2B – możliwość korzystania ze zautomatyzowanej, wysokojakościowej bazy w czasie rzeczywistym.

Ujednolicenie informacji

 

Zapewnienie spójności i podniesienie jakości danych, a więc idealna pozycja wyjściowa do handlu omnichannel.

Pełna obsługa posprzedażowa

 

Poza klasycznym PIM-em MassTrade rozbudowany jest o przestrzeń analityczną i narzędzia posprzedażowe (automatyzacja wysyłki i wystawiania dokumentów).

 
 
 

Komu przyda się to rozwiązanie?? .

 
 
 

Obsłudze klienta

 

Pracownicy znajdą tutaj natychmiastową odpowiedź na pytanie dotyczące produktu, będą na bieżąco informowani o nowościach, jakie wkrótce pojawią się w sprzedaży. Krótko mówiąc, będzie im dużo łatwiej rzetelnie obsłużyć klienta.

 

Managerom

 

Osoby zarządzające działami handlowymi będą mogły w łatwy sposób zweryfikować poziom sprzedaży, zapotrzebowanie na produkty, znaleźć i skierować do poprawy nieprzynoszące zysku oferty, nasilić działania promocyjne na podstawie zbieranych przez system informacji.

 

Hurtownikom/Producentom

 

Przedstawiciele sektora B2B, dzięki tak skonstruowanemu katalogowi produktowemu, będą mogli umacniać relacje z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwać nowych kontrahentów

 
 
 
 

Jakie informacje możemy umieścić w naszym PIM-ie? .

 
 
 

Wysokiej jakości zdjęcia i video produktowe.

 
 

Rozbudowane opisy, bogate w słowa kluczowe.

 
 

Kategorie produktowe, dzięki którym każdy użytkownik łatwo odnajdzie szukaną pozycję.

 
 

Kody kreskowe, pomocne szczególnie w przypadku sprzedaży stacjonarnej.

 

Meta dane produktów (narzędzie służące SEO).

 

Ceny produktów, zależnie do kanału sprzedaży.

 

Cechy, zwane również atrybutami, które możemy ręcznie lub automatycznie zmapować z ich odpowiednikami z platform sprzedażowych.

 

CMS, a więc strony statyczne zawierające wspólne dla różnych miejsc treści, np. regulaminy czy polityki prywatności.

 

Dane sprzedawcy.

 

Różne wersje językowe stworzonych opisów i stron.

 

Informacje o klientach i ich zakupach.

 

Dokumenty sprzedażowe i przewozowe.