+48 513 874 553
info@masstrade.pl

MassTrade jako PIM

Product Information Management w Twojej firmie

 

PIM, czyli Product Information Management najprościej można określić jako scentralizowany katalog produktowy. Rozwiązanie jest pomostem pomiędzy agregatorami danych logistycznych a narzędziami służącymi do obsługi sprzedaży lub bezpośrednio kanałami sprzedaży online i offline. Wszystko sprowadza się do połączenia dwóch istotnych elementów:

 
 
 
 
Omnichannel
 

Synergii wszystkich używanych przez firmę kanałów sprzedaży, ich ujednolicenia i współdziałania w celu uzyskania konwersji.

 
 
 
 
Time to market (TTM)
 

Czasu, jaki produkt potrzebuje na pokonanie drogi, od stworzenia/zakupu do dostępności sprzedażowej.

 
 
 

Dlaczego PIM? Dlaczego MassTrade? .

 
 
 

Centralizacja bazy

 

Wszystkie dane o produkcie, włączając w to zdjęcia, bogate opisy oraz ceny i stany magazynowe, skonsolidowane są w jednym miejscu.

Wygoda tworzenia ofert

 

Skrócenie czasu potrzebnego na zamieszczenie produktów w sprzedaży na wszystkich kanałach, obsługiwanych przez sprzedawcę.

Automatyzacja kopiowania danych

 

Redukcja potencjalnych błędów, wynikających z operowania danymi z różnych źródeł.

 
 
 

Praktyczne narzędzie dla B2B

 

Znaczne ułatwienie pracy partnerom biznesowym z sektora B2B – możliwość korzystania ze zautomatyzowanej, wysokojakościowej bazy w czasie rzeczywistym.

Ujednolicenie informacji

 

Zapewnienie spójności i podniesienie jakości danych, a więc idealna pozycja wyjściowa do handlu omnichannel.

Pełna obsługa posprzedażowa

 

Poza klasycznym PIM-em MassTrade rozbudowany jest o przestrzeń analityczną i narzędzia posprzedażowe (automatyzacja wysyłki i wystawiania dokumentów).

 
 
 

Komu przyda się to rozwiązanie?? .

 
 
 

Obsłudze klienta

 

Pracownicy znajdą tutaj natychmiastową odpowiedź na pytanie dotyczące produktu, będą na bieżąco informowani o nowościach, jakie wkrótce pojawią się w sprzedaży. Krótko mówiąc, będzie im dużo łatwiej rzetelnie obsłużyć klienta.

 

Managerom

 

Osoby zarządzające działami handlowymi będą mogły w łatwy sposób zweryfikować poziom sprzedaży, zapotrzebowanie na produkty, znaleźć i skierować do poprawy nieprzynoszące zysku oferty, nasilić działania promocyjne na podstawie zbieranych przez system informacji.

 

Hurtownikom/Producentom

 

Przedstawiciele sektora B2B, dzięki tak skonstruowanemu katalogowi produktowemu, będą mogli umacniać relacje z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwać nowych kontrahentów

 
 
 
 

Jakie informacje możemy umieścić w naszym PIM-ie? .

 
 
 

Wysokiej jakości zdjęcia i video produktowe.

 

Rozbudowane opisy, bogate w słowa kluczowe.

 

Kody kreskowe, pomocne szczególnie w przypadku sprzedaży stacjonarnej.

 

Meta dane produktów (narzędzie służące SEO).

 

Ceny produktów, zależnie do kanału sprzedaży.

 

Kategorie produktowe, dzięki którym każdy użytkownik łatwo odnajdzie szukaną pozycję.

 
 
 
     

Cechy, zwane również atrybutami, które możemy ręcznie lub automatycznie zmapować z ich odpowiednikami z platform sprzedażowych.

 

CMS, a więc strony statyczne zawierające wspólne dla różnych miejsc treści, np. regulaminy czy polityki prywatności.

 

Dane sprzedawcy.

 

Różne wersje językowe stworzonych opisów i stron.

 

Informacje o klientach i ich zakupach.

 

Dokumenty sprzedażowe i przewozowe.