Product Information Management w Twojej firmie
PIM, czyli Product Information Management najprościej można określić jako scentralizowany katalog produktowy. Rozwiązanie jest pomostem pomiędzy agregatorami danych logistycznych a narzędziami służącymi do obsługi sprzedaży lub bezpośrednio kanałami sprzedaży online i offline. Wszystko sprowadza się do połączenia dwóch istotnych elementów:

Omnichannel
Synergii wszystkich używanych przez firmę kanałów sprzedaży, ich ujednolicenia i współdziałania w celu uzyskania konwersji.

Time to market (TTM)
Czasu, jaki produkt potrzebuje na pokonanie drogi, od stworzenia/zakupu do dostępności sprzedażowej.
Dlaczego PIM? Dlaczego MassTrade? .

Centralizacja bazy
Wszystkie dane o produkcie, włączając w to zdjęcia, bogate opisy oraz ceny i stany magazynowe, skonsolidowane są w jednym miejscu.

Wygoda tworzenia ofert
Skrócenie czasu potrzebnego na zamieszczenie produktów w sprzedaży na wszystkich kanałach, obsługiwanych przez sprzedawcę.

Automatyzacja kopiowania danych
Redukcja potencjalnych błędów, wynikających z operowania danymi z różnych źródeł.

Praktyczne narzędzie dla B2B
Znaczne ułatwienie pracy partnerom biznesowym z sektora B2B – możliwość korzystania ze zautomatyzowanej, wysokojakościowej bazy w czasie rzeczywistym.

Ujednolicenie informacji
Zapewnienie spójności i podniesienie jakości danych, a więc idealna pozycja wyjściowa do handlu omnichannel.

Pełna obsługa posprzedażowa
Poza klasycznym PIM-em MassTrade rozbudowany jest o przestrzeń analityczną i narzędzia posprzedażowe (automatyzacja wysyłki i wystawiania dokumentów).
Komu przyda się to rozwiązanie?? .

Obsłudze klienta
Pracownicy znajdą tutaj natychmiastową odpowiedź na pytanie dotyczące produktu, będą na bieżąco informowani o nowościach, jakie wkrótce pojawią się w sprzedaży. Krótko mówiąc, będzie im dużo łatwiej rzetelnie obsłużyć klienta.

Managerom
Osoby zarządzające działami handlowymi będą mogły w łatwy sposób zweryfikować poziom sprzedaży, zapotrzebowanie na produkty, znaleźć i skierować do poprawy nieprzynoszące zysku oferty, nasilić działania promocyjne na podstawie zbieranych przez system informacji.

Hurtownikom/Producentom
Przedstawiciele sektora B2B, dzięki tak skonstruowanemu katalogowi produktowemu, będą mogli umacniać relacje z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwać nowych kontrahentów
Jakie informacje możemy umieścić w naszym PIM-ie? .

Wysokiej jakości zdjęcia i video produktowe.

Rozbudowane opisy, bogate w słowa kluczowe.

Kody kreskowe, pomocne szczególnie w przypadku sprzedaży stacjonarnej.

Meta dane produktów (narzędzie służące SEO).

Ceny produktów, zależnie do kanału sprzedaży.

Kategorie produktowe, dzięki którym każdy użytkownik łatwo odnajdzie szukaną pozycję.

Cechy, zwane również atrybutami, które możemy ręcznie lub automatycznie zmapować z ich odpowiednikami z platform sprzedażowych.

CMS, a więc strony statyczne zawierające wspólne dla różnych miejsc treści, np. regulaminy czy polityki prywatności.

Dane sprzedawcy.

Różne wersje językowe stworzonych opisów i stron.

Informacje o klientach i ich zakupach.
