+48 513 874 553
info@masstrade.pl

Raporty i analizy

Wszystkie dane na temat Twojego biznesu w jednym miejscu, dokładnie wtedy kiedy ich potrzebujesz

Dzięki MassTrade będziesz na bieżąco informowany o tym, co dzieje się w Twojej firmie. Dane pomogą kształtować odpowiedni rozwój biznesu, bez konieczności korzystania z zewnętrznych programów do analiz.

Statystyki sprzedaży

ILOŚĆ ZAMÓWIEŃ

Dzięki podziałowi na dni tygodnia łatwo zweryfikujesz, które dni tygodnia przynoszą Ci największą sumę zamówień.

PRZYCHODY NETTO

Zapoznaj się z sumą przychodów z ostatnich miesięcy, zweryfikuj jaki był obrót ze sprzedaży po odliczeniu podatku.

NAJLEPIEJ SPRZEDAJĄCE SIĘ
PRODUKTY

Zobacz jaki asortyment cieszy się największym zainteresowaniem.

KATEGORIE Z NAJWIĘKSZĄ KWOTĄ SPRZEDAŻY

Przyjrzyj się temu, które kategorie produktowe przynoszą Ci największy obrót.

WIELKOŚĆ SPRZEDAŻY NA POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH

Allegro, Ebay, sklep internetowy, a może sprzedaż hurtowa? Który z kanałów jest najbardziej dochodowy?

ILOŚĆ OFERT NA POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH

Monitoruj na bieżąco jaka część Twoich produktów jest w sprzedaży internetowej na poszczególnych kanałach.

Analizy i prognozy

ZAPOTRZEBOWANIE

planowaniu zatowarowania. Na podstawie historii sprzedaży, specjalny algorytm podpowie, które produkty powinieneś domówić, aby nie zabrakło ich Tobie w okresie najbliższych dwóch tygodni, miesiąca, a nawet kwartału.

ZAMROŻONY KAPITAŁ

Nie musisz poświęcać czasu na analizowanie tego, które oferty powinny zostać przebudowane. Masstrade przeskanuje wszystkie aukcje i znajdzie to, które nie zanotowały żadnej sprzedaży w określonym przedziale czasowym. W ten sposób będziesz mógł od razu przejść do modyfikacji wybranych elementów.

FORMY WYSYŁKI

Zobacz, które firmy kurierskie cieszą się największym zainteresowaniem wśród Twoich klientów. Sprawdź jaka forma płatności najbardziej im odpowiada. Może warto pomyśleć o zmianach?

PROPOZYCJE WYPRZEDAŻOWE

System wskaże Ci produkty, które sprzedają się wolniej niż powinny. W ten sposób będziesz mógł zaplanować akcję wyprzedażową i zyskać miejsce na magazynie, a Twoja firma budżet na nowe inwestycje.