+48 724 270 816
info@masstrade.pl

Branża FMCG w internecie. E-grocery wciąż rośnie.

Sektor sprzedaży produktów szybko rotujących w internecie rozwija się szybciej niż jego stacjonarny odpowiednik.  Według raportu Nielsen, udział e-gorcery w…
Przeczytaj więcej

Sprzedaż B2B. Konsumeryzacja procesów zakupowych w sektorze biznes.

Zakupy w sektorze biznes to wciąż rozwijająca się gałąź rynku, która często niesłusznie pozostaje w cieniu bardziej spopularyzowanej sprzedaży detalicznej.…
Przeczytaj więcej

Jak podnieść sprzedaż w sklepie internetowym?

Obecnie sprzedawca internetowy to nie tylko dobry handlowiec, który potrafi wystawić produkt na sprzedaż, a później już tylko czeka, aż…
Przeczytaj więcej

Projektowanie logo. Psychologia kolorów.

Logo to element rozpoznawalności marki, który zdecydowanie ma znaczenie. Dlatego istotne jest, aby już od samego początku zaprojektować je w…
Przeczytaj więcej

Sprzedaż wielokanałowa – problem czy szansa na zwiększenie zysków?

Obecnie bycie zwyczajnie “dobrym” nie wystarcza, aby zaistnieć na rynku e-commerce. Trzeba walczyć o klienta, a już najlepiej być wszędzie…
Przeczytaj więcej