Zadaniem naszego systemu jest automatyzacja czynności wykonywanych w procesie sprzedaży internetowej.
Dzięki MassTrade będziesz mógł skupić się na aspektach e-commerce, które do tej pory stały w cieniu codziennych, powtarzalnych zadań. W jakich obszarach MassTrade może wspomagać Twoją pracę?
Zarządzanie zamówieniami
pobieranie zamówień z wybranych kanałów sprzedaży oraz możliwość ich przetwarzania do dalszych procesów posprzedażowych, takich jak:
- przekazywanie zamówień do systemów zewnętrznych
- generowanie etykiet wysyłkowych oraz ich automatyczny wydruk (DHL, DPD, Inpost, Fedex, Allegro One, Go Global 24, GLS, Orlen Paczka, Poczta Polska, UPS, Bliska Paczka),
- tworzenie dokumentów sprzedażowych w tym Faktur VAT wewnętrznie w systemie lub generowanie ich w programie zewnętrznym klasy ERP,
- możliwość ręcznego generowania wielu listów jednocześnie
PIM – Łatwe i przejrzyste zarządzanie asortymentem
- Product Information Management – scentralizowane zarządzanie informacją produktową
- Integracja z systemami ERP
- pełne kartoteki produktów z opisami, wersjami językowymi, zdjęciami, parametrami, kategoriami, cenami, gotowe do wysłania na marketplace’y, porównywarki cenowe, portale ogłoszeniowe automatycznie lub przy pomocy jednego kliknięcia,
- sterowanie stanami magazynowymi na poziomie programu MassTrade lub zewnętrznie przez integrację z dostawcą lub ERP, między innymi: Enova, Subiekt GT, Polka SQL oraz innymi systemami przez XML, CSV, API,
- możliwość importu informacji o produktach z zewnętrznych źródeł (hurtownie, dedykowane systemy WMS/ sklepy www/ itd.).


Zarządzanie ofertami
Pełna synchronizacja danych pomiędzy PIM-em, a kanałami sprzedaży umożliwia:
- automatyczne sterowanie aktywnością ofert, synchronizacją stanów magazynowych czy cen,
- migracja ofert pomiędzy wybranymi portalami,
- indywidualne ustawienia wyglądu ofert, czasów wysyłek czy wysokości marży względem grup produktowych/ kanałów sprzedaży/ źródeł pochodzenia towarów.
Automatyzacja
To nie tylko możliwość skonfigurowania systemu tak, aby powtarzalne czynności wykonywał automatycznie. Scedowanie na MassTrade zadań takich jak aktywacja ogłoszeń, zmiana cen czy zakańczanie ofert w momencie osiągnięcia minimalnego stanu magazynowego przez produkt to tylko ułamek tego co możesz zrobić.
Dodatki
Możliwość szybkiego wzbogacenia podstawowej wersji systemu o opcjonalne narzędzia ułatwiające pracę, w tym:
- edytor zdjęć z wbudowaną funkcją wymazywania tła,
- przyjazne ceny, które automatycznie zmieniają końcówki cen produktów na kanałach sprzedaży na ogólnie przyjęty format zaokrąglający,
- prosty WMS, aby kontrolować rozkład produktów na magazynie,
- automatyczne tworzenie zestawów i wielosztuk produktów,
- zwroty i reklamacje – możliwość udostępnienia formularza reklamacyjnego/ odstąpienia od umowy klientom końcowym w formie przejrzystego kwestionariusza online, z możliwością komentowania, zmiany statusu zgłoszeń, dodawania obrazów oraz automatycznej komunikacji mailowej.