+48 724 270 816
info@masstrade.pl

Blog

Sektor sprzedaży produktów szybko rotujących w internecie rozwija się szybciej niż jego stacjonarny odpowiednik.  Według raportu Nielsen, udział e-gorcery w
Zakupy w sektorze biznes to wciąż rozwijająca się gałąź rynku, która często niesłusznie pozostaje w cieniu bardziej spopularyzowanej sprzedaży detalicznej.

Jak podnieść sprzedaż w sklepie internetowym?

Opublikowany4 grudnia 2018
Kategoria: Aktualności
Obecnie sprzedawca internetowy to nie tylko dobry handlowiec, który potrafi wystawić produkt na sprzedaż, a później już tylko czeka, aż
Logo to element rozpoznawalności marki, który zdecydowanie ma znaczenie. Dlatego istotne jest, aby już od samego początku zaprojektować je w
Obecnie bycie zwyczajnie “dobrym” nie wystarcza, aby zaistnieć na rynku e-commerce. Trzeba walczyć o klienta, a już najlepiej być wszędzie