W minionym czasie w systemie MassTrade pojawiło się kilka nowości. Zostały także naprawione błędy zgłaszane przez użytkowników. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami.
Nowości
- Nowa wyszukiwarka produktów: Wprowadziliśmy nową wyszukiwarkę z dokładną filtracją, możliwością wyszukiwania po numerach ofert, cechach, opisach itp.
- Informacje o przesyłkach SMART dla Allegro: Na liście dokumentów pojawiła się informacja o przesyłkach SMART, ilości paczek oraz logotyp kuriera.
- Ustawienia czasu wysyłki w Shoper: W szablonie ustawień dodano funkcję umożliwiającą ustawienie czasu wysyłki produktów w sklepach Shoper.
- Ikona kosza w wyszukiwarce: Przy wyszukiwarce na liście produktów dodano ikonkę kosza, która usuwa całą wpisaną zawartość.
- Lista produktów na etykiecie paczki: W ustawieniach ofert dodano możliwość wydrukowania listy produktów na etykiecie paczki.
- Minimalna cena do aktywacji oferty: Dodano nowe pole w kanałach sprzedaży w zakładce Automatyzacja – minimalna cena do aktywacji oferty.
- Zmiana ceny o 1 grosz: Wprowadzono funkcjonalność umożliwiającą zmianę ceny o 1 grosz.
Naprawione błędy
- Galeria zdjęć:
- Usunięto problem z usuwaniem jednego zdjęcia z galerii podczas tworzenia produktu.
- Naprawiono błąd z nieduplikowaniem zdjęć podczas tworzenia nowego produktu metodą duplikacji już istniejącego.
- Rozwiązano problem z automatycznym dołączaniem zdjęć galerii produktu, np. producenta w sklepie Shoper.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający przybliżanie zdjęć w galerii.
- Rozwiązano problem z niezapisywaniem wszystkich zdjęć dodanych przez użytkownika do produktu.
- Wyszukiwarka:
- Usunięto problem z niewyszukiwaniem wszystkich kategorii.
- Poprawiono wyszukiwarkę pojazdów.
- Naprawiono wyszukiwanie po części frazy, kodu, identyfikatorze itp.
- Faktury i paragony:
- Naprawiono brak wymagania faktur VAT dla klienta prywatnego (Ovoko).
- Poprawiono pobieranie danych NIP, gdy wymagana jest faktura (Ovoko).
- Utworzono konieczność faktury VAT, gdy zamówienie składa firma (Ovoko).
- Wprowadzono drobne poprawki w generowaniu paragonów.
- Drukowanie z poziomu UI: Dodano wybór drukarki przy drukowaniu przez integracje.
- Mechanizm pobierania zdjęć przez importery: Wprowadzono zmiany w importerach uniwersalnych.
- Status zamówień: Naprawiono przekazywanie statusu zamówień z MT do Shoper.
- Maile aktywacyjne: Naprawiono problem z nieotrzymywaniem maili aktywacyjnych przez klientów.
- Zaciąganie cech z Allegro: Poprawiono mechanizm zaciągania cech z Allegro.
- Stawki VAT na PrestaShop: Poprawiono mechanizm pobierania stawek VAT.
- Przypisywanie kategorii na OLX: Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym przypisywaniem kategorii.
- Synchronizacja stanów magazynowych: Rozwiązano problem z synchronizacją stanów magazynowych.
- Zamykanie ofert: Naprawiono błąd związany z niezamykaniem się ofert mimo braku produktu w magazynie (Ovoko, Shoper).
Zapraszamy do korzystania z nowych funkcji i dziękujemy za zgłaszanie problemów!