Aktualizacja MassTrade – czerwiec 2024

W minionym czasie w systemie MassTrade pojawiło się kilka nowości. Zostały także naprawione błędy zgłaszane przez użytkowników. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami.

Nowości

  • Nowa wyszukiwarka produktów: Wprowadziliśmy nową wyszukiwarkę z dokładną filtracją, możliwością wyszukiwania po numerach ofert, cechach, opisach itp.
  • Informacje o przesyłkach SMART dla Allegro: Na liście dokumentów pojawiła się informacja o przesyłkach SMART, ilości paczek oraz logotyp kuriera.
  • Ustawienia czasu wysyłki w Shoper: W szablonie ustawień dodano funkcję umożliwiającą ustawienie czasu wysyłki produktów w sklepach Shoper.
  • Ikona kosza w wyszukiwarce: Przy wyszukiwarce na liście produktów dodano ikonkę kosza, która usuwa całą wpisaną zawartość.
  • Lista produktów na etykiecie paczki: W ustawieniach ofert dodano możliwość wydrukowania listy produktów na etykiecie paczki.
  • Minimalna cena do aktywacji oferty: Dodano nowe pole w kanałach sprzedaży w zakładce Automatyzacja – minimalna cena do aktywacji oferty.
  • Zmiana ceny o 1 grosz: Wprowadzono funkcjonalność umożliwiającą zmianę ceny o 1 grosz.

Naprawione błędy

  • Galeria zdjęć:
    • Usunięto problem z usuwaniem jednego zdjęcia z galerii podczas tworzenia produktu.
    • Naprawiono błąd z nieduplikowaniem zdjęć podczas tworzenia nowego produktu metodą duplikacji już istniejącego.
    • Rozwiązano problem z automatycznym dołączaniem zdjęć galerii produktu, np. producenta w sklepie Shoper.
    • Naprawiono błąd uniemożliwiający przybliżanie zdjęć w galerii.
    • Rozwiązano problem z niezapisywaniem wszystkich zdjęć dodanych przez użytkownika do produktu.
  • Wyszukiwarka:
    • Usunięto problem z niewyszukiwaniem wszystkich kategorii.
    • Poprawiono wyszukiwarkę pojazdów.
    • Naprawiono wyszukiwanie po części frazy, kodu, identyfikatorze itp.
  • Faktury i paragony:
    • Naprawiono brak wymagania faktur VAT dla klienta prywatnego (Ovoko).
    • Poprawiono pobieranie danych NIP, gdy wymagana jest faktura (Ovoko).
    • Utworzono konieczność faktury VAT, gdy zamówienie składa firma (Ovoko).
    • Wprowadzono drobne poprawki w generowaniu paragonów.
  • Drukowanie z poziomu UI: Dodano wybór drukarki przy drukowaniu przez integracje.
  • Mechanizm pobierania zdjęć przez importery: Wprowadzono zmiany w importerach uniwersalnych.
  • Status zamówień: Naprawiono przekazywanie statusu zamówień z MT do Shoper.
  • Maile aktywacyjne: Naprawiono problem z nieotrzymywaniem maili aktywacyjnych przez klientów.
  • Zaciąganie cech z Allegro: Poprawiono mechanizm zaciągania cech z Allegro.
  • Stawki VAT na PrestaShop: Poprawiono mechanizm pobierania stawek VAT.
  • Przypisywanie kategorii na OLX: Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym przypisywaniem kategorii.
  • Synchronizacja stanów magazynowych: Rozwiązano problem z synchronizacją stanów magazynowych.
  • Zamykanie ofert: Naprawiono błąd związany z niezamykaniem się ofert mimo braku produktu w magazynie (Ovoko, Shoper).

Zapraszamy do korzystania z nowych funkcji i dziękujemy za zgłaszanie problemów!

Dodaj komentarz