Szukasz rozwiązania, które pozwoli Tobie na przesyłanie ogłoszeń na Ovoko? Koniecznie sprawdź integruj.com!
Zintegrowany migrator części
Jeśli handlujesz już w sieci, na Allegro, w swoim sklepie czy innym portalu sprzedażowym lub ogłoszeniowym możesz wykorzystać zamieszczone na nim informacje, aby przenieść swoją ofertę sprawnie na Ovoko.
Wymiana danych pomiędzy kanałami sprzedaży
Synchronizacja danych nie kończy się na wystawieniu oferty na wielu kanałach. System czuwa również nad tym, aby produkty sprzedane na Ovoko usuwane były z pozostałych portali. Analogicznie jeśli sprzedasz przedmiot na Allegro/ Ebay czy w sklepie internetowym możesz liczyć na to, że oferta tego towaru zostanie zakończona również na Ovoko. Dzięki temu zaoszczędzisz czas poświęcany do tej pory manualnej aktualizacji oferty na poszczególnych marketplace’ach.
Łatwa, automatyczna zmiana cen
Program pozwala na automatyczne zarządzanie cenami. Możesz wprowadzić ustawienia cen zależnie od kategorii produktu/ kanału sprzedaży lub jednostkowo nadawać ceny na poszczególnych portalach. Co oznacza to w praktyce? Jednym kliknięciem podniesiesz lub obniżysz stawkę sprzedaży o procent lub konkretną kwotę. Każda zmiana ceny bazowej będzie skutkowała ponownym przeliczeniem wprowadzonej reguły i automatyczną synchronizacją danych.
Formularz szybkiego wystawiania nowych części
Wystawienie w szybkim formularzu z użyciem opcji zapisu podobnego przedmiotu znacznie przyspieszy proces wprowadzania nowych części do sprzedaży. Co więcej, po dodaniu produktu nie będziesz wrzucał go osobno do każdego portalu. Zamiast tego uzyskasz możliwość intuicyjnego, każdorazowego decydowania o tym, gdzie wystawić dany przedmiot lub zdefiniujesz automatyczne reguły publikacji ofert.
Kopia zapasowa asortymentu
Na integruj.com wystawiane przez Ciebie części nie zostaną usunięte bez Twojej zgody po upłynięciu wyznaczonego terminu. Dane przechowywane są tak długo jak chcesz – to Ty decydujesz co znika z Twojego wirtualnego magazynu, a co w nim zostaje. W ten sposób możesz przechowywać zdjęcia czy informacje na temat części, której nie masz w danej chwili w sprzedaży.
Szkolenie i pomoc techniczna w cenie
Zależy nam na tym, żeby praca na integruj.com była dla Ciebie ułatwieniem codziennej pracy, a nie dodatkowym kłopotem, więc otrzymujesz od nas szkolenie na start. Po nim będziesz mógł samodzielnie poruszać się po systemie i korzystać w pełni z jego możliwości. Oczywiście po wdrożeniu również nie pozostawimy Cię bez opieki. Do swojej dyspozycji będziesz miał telefoniczne wsparcie techniczne, mailowe oraz intuicyjny system zgłoszeń.
Uczciwe rozliczenie zgodnie z faktycznym zużyciem systemu
Pełna lista funkcjonalności, z jakich możesz korzystać na integruj.com jest bardzo długa – od prostego wystawiania, po automatyczny mailing do klientów czy generowanie faktur i etykiet wysyłkowych. Ze względu na mnogość zastosowań programu nie definiujemy stałego cennika usług. Podczas rozmowy z naszym wdrożeniowcem dobierzecie wspólnie najlepszy schemat konfiguracji, a wraz z nim optymalną wersję cenową systemu.