Informujemy, że od 1 czerwca wprowadzamy zmiany w naszym Systemie Obsługi Klienta. Przechodzimy z Infolinii Bezpośredniej na nowoczesny system ticketów online, co pozwoli na jeszcze szybsze i efektywniejsze rozwiązywanie zgłoszeń.
Co to oznacza dla Ciebie?
- Dostępność 24/7 – Zgłaszaj swoje zapytania o każdej porze.
- Śledzenie postępu – Monitoruj status swojego zapytania od zgłoszenia do gotowego rozwiązania dostępnego na Twoim serwerze.
- Efektywna komunikacja – Wszystkie zapytania są zarządzane w jednym miejscu i jesteś na bieżąco informowany o postępie.
Nowy numer konta MassTrade – gdzie go znaleźć?
Przez ostatnie tygodnie wprowadzaliśmy poprawioną numerację identyfikatorów kont na wszystkich serwerach i usługach w naszej infrastrukturze. Swój identyfikator konta znajdziesz po zalogowaniu się do systemu w prawym górnym rogu ekranu i ma on nowy format z prefiksem np.
XXX-00001
Dzięki temu numerowi otrzymasz powiadomienie gdy np. błąd który zgłosiłeś został zarówno naprawiony jak i został wdrożony na serwer z którego korzystasz.
Aby ułatwić proces, możesz skopiować numer konta do schowka: Górne menu -> Znak zapytania -> Kopiuj ID konta do schowka
Bardzo prosimy o używanie nowego formatu przy zgłaszaniu problemów, aby usprawnić naszą komunikację i szybko rozwiązywać Twoje zgłoszenia. Zgłoszenia z prawidłowym numerem konta mają automatycznie wyższy priorytet zgodnie z SLA danej usługi.
Jak zgłaszać zapytania przez nowy system?
1. Wejdź na stronę info.masstrade.pl i odszukaj zakładkę Pomoc techniczna
2. Lub skorzystaj z ikonki znaku zapytania będąc zalogowanym w systemie wybierając konkretny typ zgłoszenia np. Zasugeruj nową funkcję lub zgłoś błąd.
3. Po kliknięciu w zakładkę 'Pomoc techniczna' na stronie info.masstrade.pl zostaniesz przekierowany do strony Pomoc techniczna. Na tym etapie wybierz czego dotyczy zgłoszenie.
4. W większości przypadków do zgłoszenia będzie potrzebny Twój unikatowy numer Klienta o którym była mowa wcześniej.
Dodatkowe informacje
Zależy nam na sprawnej obsłudze dlatego zalecamy aby:
- Każde zgłoszenie dotyczyło tylko jednego tematu / problemu
- Zgłoszenia były dobrze opisane. Przykład – jeśli istnieje jakiś problem z produktem to prosimy o podanie numeru produktu lub jego SKU, EAN etc.
UWAGA! skrzynka bok@masstrade.pl nadal zostaje aktywna, jednak zgłoszenia rejestrowane przez nowy system mają pierwszeństwo.
Jesteśmy przekonani, że nowy system poprawi jakość naszych usług.